Kommentek

  • yves: Szerintem ezek még rosszabbak, mint az uncsi Gizi Fodrászat és társai. (2009.10.04. 18:42) Fodrászatok
  • yves: Én jövök. :) (2009.07.30. 13:42) Szülinapi buli
  • zselyem: ööööööööö, en nem leszek otthon :'(((. Mindenkinek jo bulizast! (2009.07.27. 10:15) Szülinapi buli
  • zselyem: @yves: sajnálom, kisfiam, neked leközeebb az ausztrál változatot küldöm ;) (2009.06.20. 15:34) esti mese
  • yves: Jó, jó, de hol vannak ebből az EMUK? Emu nélkül egy mese szart sem ér!!!! (2009.06.20. 15:17) esti mese
  • Utolsó 20

Gyűjtőpósztok

Címkék

budapest (1) cukki (8) film (1) fodrászat (1) háború (1) irl (5) irodalom (1) képek (2) kommuniti (12) könyv (1) kultúra (3) múltidéző (1) szavazda (3) vegyes (1) zene (4) Címkefelhő

Tagok

  • aantee aantee @ freemail
  • Birka kokuszkocka @ gmail
  • Dave4 antiochia @ gmail / blog
  • Kelt adam @ worldshots / blog
  • Kriszti zuvanana @ gmail
  • Meszt meszti @ gmail
  • TeVe tevcsi @ gmail / blog
  • yves yvesdesprit @ gmail / blog
Instant

Ruoska

2008.02.08. 07:50 Guminudli

Ruoska

Kaptok egy kis zenét, hogy legyen valami viszonylag értelmes kontent. Ezek a vicces fejű bácsik ott fent a Ruoska című finn industrial/metál zenekar tagjai, akiket pár napja fedeztem fel, és pillanatnyilag nagyon rájuk vagyok kattanva. Egyrészt Antinak ajánlom őket, mert olyanok, mint a Rammstein, zeneileg ugyan nem érik el őket, de az énekes hangja nekem nagyon bejön. Másrészt meg mindenkinek, mert kizárólag finn nyelvű számaik vannak, és ez egyrészt érdekes, másrészt meg király, szerintem. :)

Tettem fel nektek három számot, mind az utolsó albumukról van, ami az eddigi legjobb (négy van nekik, az első kettő elég felejthető, de lehet még csak nem hallgattam őket eleget). A linkekre kattintva lehet letölteni avagy helyben hallgatni a cuccot.

Taivas Palaa: Zúzósabb nóta.
Mies Yli Laidan: Dallamosabb nóta. Ezzel tessék kezdeni.
Alasin: Ráadás nóta. Itt meg lehet nézni a klipjét is, mivel sírtatok, hogy ne tegyünk be videót. Szerintem rohadt vicces, biztos van jobb videójuk is, de én leragadtam ennél. :D

A zenés postokat mellesleg olvasni is szeretem, úgyhogy ha valakinek van valami érdekes újdonsága vagy nemújdonsága, akkor plz, mert most egyébként is felfedezős fázisban vagyok.

8 komment

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://kanalis.blog.hu/api/trackback/id/tr15330469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meszt 2008.02.09. 00:08:46

A zene tetszik, az ismeretlen nyelven karattyolás ez esetben még pluszpontot is ér :)
Klip: ROTFSTCLMAAOBPO vagy valami hasonló rövidítést érdemel
Ezzel a fejjel az énekes faszi nem volt c,d vagy e kategóriás filmben főgonosz? :D
members.chello.hu/meszt/fej.jpg

Ha zenés nemújdonság, akkor Kaiser Chiefs - Yours truly angry mob.
Illetve van aki nem hallotta még a vegetáriánus Nightwish albumot?

u.i.: a karbantartás nézze meg a boxnetes linkeket, mert el vannak romolva

Meszt 2008.02.09. 00:18:31

Ja és küldeném Antinak az Aljas kúszóbab Normális vagyok c. számát :D
members.chello.hu/meszt/Normalisvagyok.mp3

Guminudli · http://guminudli.livejournal.com/ 2008.02.09. 00:33:35

ROTFSTCLMAAOBPO = ? :D

A Kaiser Chiefs megvan és szeretem is. Amíg rájöttem, hogy mitől vegetáriánus a Nightwish album... Pff. :D De még nem hallottam. Van olyan jó, mint a régiek?

A linkek meg nálam kilépve is jók, nemtom nálad miért nem. :( De itt vagynak még számok, többek közt a Taivas Palaa.
www.myspace.com/ruoskaband

Meszt 2008.02.09. 02:39:45

...scaring the cat laughing my ass and other body parts off

Most hogy a rejtvény megoldva, egy kérdés: ugye feleslegesen írtam le, mert már rákerestél? :)

Nem rossz az új NW, de azért husikának jobb/különlegesebb/érdekesebb a hangja szerintem.
(Meddig tartott míg rájöttél? csak nem lassulsz? ilyen ez az öregkor :P )

BOX Linkek élnek, tűzfal+Alzheimer volt a gond...

Guminudli · http://guminudli.livejournal.com/ 2008.02.10. 00:12:59

Nem kerestem rá, mert tudtam, hogy úgyis megmondod. :)

Először azt hittem, hogy valami növénynév az album címe, és már éppen meg akartam nyitni a Wiki oldalukat, amikor leesett. :D Leszedem akkor az albumot. Tarja albumát hallottad? Ha igen, milyen?

Ez meg éppen most jött szembe, ha érdekel.
partofthequeue.blogspot.com/2008/02/kaiser-chiefs-discografa-oficial.html

Meszt 2008.02.10. 12:51:29

Még nem hallgattam meg, csak let..khm, beszereztem, de amint végeztem a playlistben levő szeméttel és az érdekelköszönömnemismertem Kaiser-ekkel, adok egy esélyt frau Turunennek is.
BTW NTDWI BTA FMTEYEWTK :)
www.gaarde.org/acronyms/

Guminudli · http://guminudli.livejournal.com/ 2008.02.12. 04:42:18

Nem írok neki ide külön bejegyzést, mert egyrészt egyszer már leírtam, másrészt meg ti majd kaptok valami mittelalter válogatást cserébe, de checkit. Nagyon beteg.
guminudli.livejournal.com/14663.html

Közben beszereztem a Nightwish-t meg Tarját is, úgyhogy már nálam is csak hetek kérdése. :D

moewe 2008.02.18. 17:14:23

Béla hangjáért továbbra is rajongok. Ruoska télleg hasonlít Rammsteinre. De azért inkább Rammstein-párti maradok. Aljas Kúszóbab: LOL
süti beállítások módosítása